Tour de Vellev cykel løb

Printervenlig version

Tour de Vellev 2014

Torsdag den 3. juli kl. 17.30

Et motionscykelløb, hvor du kan vælge at cykle 20 km eller 35 km. Du kan cykle i et moderat tempo med luft til grin og hyggesnak  eller du kan udfordrer dig selv og træde til i pedalerne og prøve dine kræfter af i den smukke Gudenådal.

Hammel Cykelklubs B/U medlemmer deltager i cykelløbet.

TILMELDING:                              Foregår på selve dagen fra kl. 16.30 i teltet.

PRIS:                                           60 kr. uanset valg af rute – men husk jo flere km,  jo mere får du for pengene.

START OG MÅL:                          Vellev IF klubhus, Koudalvej 1, Vellev, 8860 UlstrpInden.

SIKKERHED OG REGLER:           Færdselsloven skal overholdes. Det betyder bl.a.

- At der skal tages hensyn til andre deltagere og den øvrige traffik

- At man max. må cykle to og to ved siden af hinanden

Deltagelse sker på eget ansvar. Cykelhjelm er påbudt.

Sponsor:

DET FOR DU FOR PRISEN:

Gode afmærkede ruter. Der vil være en præmie til den største tilmeldte gruppe. Lodtrækning om sponsorgaver på startnummeret.

Efter løbet og ved aflevering af startnummeret - serveres frisk frugt og varme pølser fra grillen. Sodavand/øl

Men mest af alt samvær med andre friske cykellister i alle aldre