EnergiMidt cup

Printervenlig version

Vellev IF og EnergiMIDT indbyder for 8 år til fodboldstævne lørdag 13. juni på Vellev Stadion, 8860 Ulstrup, med medaljer til alle.

I de seneste år har over 400 spillere været fordelt i 16 puljer, og med kampe fra kl 10.00 - ca 16.00.

Vi har gjort det til en tradition at der er "medaljer til alle", således at man kommer kan tage hjem fra EnergiMIDT cup med en god oplevelse, uanset hvilket niveau man har spillet på.

Fælles for puljerne er at de afvikles indenfor max 2 timer, og umiddelbart efter sidste puljekamp er der præmieoverrækkelse.

Stævnet afvikles i flg rækker:

3-mands: Puljer med 5 eller 6 hold

5-mands: Puljer med 4 hold

8-mands: Puljer med 3 hold.

I ugen op til stævnet udsendes kampprogram til klubberne via mail, og på dagen udleveres der et trykt kampprogram ved ankomst.

Sammen med kampprogrammet på mail er der vedhæftet info vedr betaling af stævne, som kan sendes videre til klubbens kasser, der udover er der vedhæftet en info med P-muligheder og baneoversigt.

Vi ses til EnergiMIDT cup.

Hilsen

Vellev IF

Tilmeld dit hold ved at trykke på billedet