Årets frivillige træner og årets talent træner i Vellev

Printervenlig version

Søndag den 1. oktober kl. 12.00 havde Vellev if. inviteret til en sjov dag med fokus på, at hylde de mange fri­villige der til daglig sørger for, at der kan spilles fodbold i Vellev IF.

Der var masser af aktivitet på Vellev stadion, og i uge 39 havde UEFA fokus på de frivilliges arbejde med fodbold, så vi havde fået nogle flotte trøjer og bolde fra DBU/UEFA, som kom til glæde til dem der dukkede op til vores arrangement den søndag.

Vi Havde fået hjælp af Christian Jensen, vores tidligere sognepræst, til at kåre ”Årets Frivillige træner” samt ”Årets talent træner”.

Trøje sponsor : CJ juletræer

”Årets Frivillige træner” blev Rune Otte, som træner u6 og u7, med stor iver. En af grundene til at han fik prisen er at han er et meget stort aktiv for vores ungdomshold, og er bindeled med de forskellige hold, der har fremgang i 2017 med antal af medlemmer.

”Årets talent træner” blev Sofus Hammershøj, som på trods af hans unge alder, udviser stor iver med at hjælpe med at træne u10 holdet, og han heller ikke bleg for hjælpe i klubhuset, hvis de mangler en hånd.

Der var blandet andet en skudmåler, så alle kunne prøve at måle hvor hårdt de kunne skyde, hvilket vakte stor glæde for mange, både store som små.

Der var også konkurrencer for de frivillige træner, og der var Rune Otte bedst, selvom at Sofus Hammershøj kæmpede godt.

Der var en Serie 6 kamp, som Christian Jensen også speakede kyndigt.

Flere billeder fra dagen:

Dato:
Lørdag, 7 oktober, 2017 - 09:15